
. Warto mieć to na uwadze zajmując się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych. Każdy błąd może skutkować ewentualnymi drobnymi karami, niemniej jednak poważne kary są dawane jedynie tym, którzy mają bardzo negatywne oddziaływanie na wyniki wyszukiwania. Wtedy można otrzymać tak zwany filtr albo ban – tyczy się to głównie wyszukiwarki Google. W innym przypadku skutki nie są aż tak dotkliwe.
„marketing przychodzący” to strategia marketingu polegająca
Inbound Marketing czyli tzw. „marketing przychodzący”, to strategia marketingu, polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.
Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang. (outbound marketing). Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing
Cloaking jako nieetyczna technika pozycjonowania
Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki. Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która różni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony. Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody. Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek. Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.